Inversion Method sau cum iti poti face parul sa creasca mai repede

Sunt momente in vietile noastre cand pur si simplu vrem sa avem parul mai lung. Dar cum facem asta cat mai repede? Cu Inversion Method.

Aceasta metoda inseamna masarea scalpului cu ulei caldut, preferabil, timp de 2 minute cu pauza, in timp ce iti tii capul in jos. Sunt o tona de femei care spun ca aceasta metoda functioneaza, iar pe Youtube puteti urmari o tona de clipuri despre rezultatele acestei metode.

Am incercat-o si eu la un moment dat, doar ca mi-era aiurea sa tot imi spal parul zilnic si nici n-am avut rabdarea necesara sa fac asta 7 zile. Chiar si asa, pot spune sincer ca am observat o schimbare, chiar daca in ultimele zile nu am mai folosit uleiuri. Cred ca tine acum mai mult de faptul ca iti sporeste circulatia scalpului + pieptanarea/masarea + uleiurile care sunt recomandate oricum ca masti.

Acum nu stiu ce sa zic despre parul deja lung, mi se pare o corvoada sa speli parul trecut de umeri oricum, daramite sa-i scoti uleiul zilnic :))))).

Voi ce credeti despre aceasta metoda? Ati incercat-o pana acum? Ce alte metode ciudate care ar ajuta cresterea parului stiti?

Lasă un răspuns

