Winter is coming

Astazi a nins pentru prima data, asa ca m-am gandit sa fac ceva „tematic”. Apoi mi-am adus aminte de Iluminatorul Baked de la Flormar pe care l-am luat acum cateva luni si nu l-am folosit pana acum si am zis ca este un moment perfect.

Timp de 2 ore si jumatate, m-am chinuit sa ma transform intr-o regina a ghetii. Daca mi-a reusit sau nu, asta voi sa-mi spuneti!

c

Cand am terminat si cu machiajul si cu „shootingul”, am fugit repede la calculator sa vad si sa editez pozele. Si sincer vi-o spun, daca vreti sa va imbunatatiti machiajul, faceti-va cat mai multe poze, cat mai HD si veti vedea exact acolo unde ati gresit.

Spre exemplu, eu am realizat ca am uitat sa machiez si umerii, pentru ca initial, purtam un soi de bluza la care am renuntat ulterior, iar in poze se vede. Bine, asta si pentru ca nu am facut deloc un plan inainte. Pur si simplu am inceput sa „pictez”.

 

a

Produsele pe care le-am folosit sunt:

💄@rimmellondonro@rimmellondonusMatch Perfection #200+ Lasting finish #100
💄@elfromania @elfcosmetics  Corrective Concealer in Erase & Conceal + HD Powder in Sheer
💄@flormar_romania Shimmering Baked Powder in Silver Light
💄@benefitcosmeticsromania@benefitcosmetics Roller Lash in Black
💄@nyxcosmetics_romania@nyxcosmetics NYX Jumbo Eyepencils in Purple #618 + Milk #604 + Full Coverage Concealer
Eyeshadows from:
💄@sleekmakeupromania@sleekmakeup Vintage Romance + Oh So Special Palette
💄@kikomilano Infinity #410
💄Belle Pierre Cosmetics Pigments 💄@diormakeup
💄Pandora
💄@essencecosmetics @essence@essencemakeup (Greys)
💄Fraulein P120

b

Eu am intampinat tot felul de probleme, sincera sa fiu. m-am chinuit cu iluminatorul de la Flormar, pentru ca era un fel de sclipici nu tocmai pigmentat, si era foarte prafos. M-am chinuit si cu iluminatul peste iluminator si a trebui sa folosesc un pigment stralucitor pentru accentuare.  M-am chinuit cu lipiciul pe buze, pentru ca avea tendinta de a nu lasa zaharul sa se prinda de el, dar si cu parul, pentru ca nu mai aveam timp de o coafura asa cum imi doream eu, iar vata pe care voiam s-o folosesc pentru par era inexistenta pe fata, deci nu s-ar fi legat.

Oricum ar fi, m-am simtit super inspirata si tot imi vine sa ma machiez in continuu. Am postat pozele si pe pagina mea de Facebook. Acolo postez aproape zilnic ce machiaje fac si distribui articolele de pe blog.

Voi ce spuneti de acest machiaj? Credeti ca am reusit sa surprind ceva din esenta iernii? :)))) Scrieti-mi in comentarii ce alte interpretari ati mai vrea sa vedeti!

d

Lasă un răspuns

